Audyt językowy jest elementem pakietu szkoleniowego, lub może być traktowany jako samodzielne narzędzie do oceny efektywności dotychczasowych szkoleń językowych i oceny potrzeb szkoleniowych w zakresie nauki języków obcych. Zaprojektowanie Audytu językowego, który odpowie na potrzeby firmy wymaga ścisłej współpracy Działu HR Klienta.
Audyt obejmuje:
SZCZEGÓŁÓWĄ ANALIZĘ POTRZEB – uczestnik wskazuje swoje potrzeby szkoleniowe wynikające z dotychczasowej nauki, zaangażowania, motywacji, potrzeb prywatnych i zawodowych i indywidualnych odczuć co do kompetencji językowych wymagających rozwoju.
TEST JĘZYKOWY – weryfikacja kompetencji językowych, test on-line.
ROZMOWĘ Z METODYKIEM – ocena komunikacji ustnej i potencjału dalszej nauki. Metodyk analizuje dodatkowo informacje przekazane przez Klienta – pożądany poziom językowy, oczekiwania wobec kursu i samoocenę ucznia.
Standardowo otrzymują Państwo RAPORT Z AUDYTU z określeniem:
- POZIOMU – wg skali Rady Europy,
- OPIS KOMPETENCJI – w jakim zakresie osobo posługuje się językiem obcym, jej mocne i słabe strony,
- REKOMENDACJE – do dalszej nauki.
Forma i zakres raportu mogą być zaadaptowane do wymagań Klienta.